U okviru ove vještine studenti će naučiti osnovne koncepte potrebne za razumijevanje i izradu digitalnih igara koristeći razvojnu okolinu Unity. Predavanja se sastoje od teoretskog i praktičnog dijela. U teoretskom dijelu bit će objašnjeni osnovni koncepti izrade digitalne igre dok će u praktičnom dijelu studenti u razvojnoj okolini Unity implementirati opisane koncepte. Uvodna predavanja će pokriti osnovne karakteristike industrije igara te osnove korištenja razvojne okoline Unity3D. Obraditi će se osnovni koncepti digitalnih igara kao što su kreiranje 2D i 3D grafike, ubacivanje elemenata u razvojnu okolinu Unity te zvuka i materijala. Studenti će naučiti i osnove rada s kamerom te osvjetljenjem, kao i animacijama, česticama i točkama pojavljivanja te će izrađivati korisničko sučelje. U okviru predmeta obrađivat će se i napredne teme poput simulacije fizike, programiranja složenih ponašanja, traženja puta te implementacije mrežnih funkcionalnosti. Studenti će u grupama implementirati svoju igru kroz koju će prikazati naučena znanja. Cilj predmeta nije samo osposobiti studente za izradu digitalne igre već ih i uputiti u rad u timovima u kojima se igre najčešće razvijaju te upoznati sa svim komponentama i ulogama koje postoje u procesu izrade igara.
- Teacher: Lea Brzica
- Teacher: Filip Matanović
- Teacher: Maja Matijašević
- Teacher: Katarina Mišura
- Teacher: Mirta Moslavac
- Teacher: Mirko Sužnjević